25 Mart 2013 Pazartesi

Kolay Pizza Yaptım

Beni tanıyanlar bilirler ki mutfakta çok vakit geçirmeyi sevmediğimden çeşit çeşit ya da ne bileyim değişik şeyler ortaya çıkaramam. Ama her gün evde olduğum ve her gün ev yemeği yediğimiz için artık ben de çok sıkıldım. Geçen gün Derya Baykal'da Şef Semen Öner vardı ve kolay pizza yaptı. Annem pazar günleri kahvaltıya bayat ekmeklerden yapardı ama Semen Öner pitta ekmeğine yaptı. O günden beri de aklımda. Dün nihayet yaptık ve acayip lezzetli oldu. Şaypadan aldık ekmekleri biraz fazla kalındı, biz ortadan böldük de yaptık. 2 ekmek bize akşam yemeği olarak yetti. Denemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum.


Fotoğrafta da öyle lezzetli görünüyor ki canım yine istedi..

4 yorum:

  1. benim de şu anda ekran başında canım istedi :)
    ama keşke tam olarak nasıl yaptığınızı da yazsaydınız. uygularken zorlanmazdık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar kolay ki fotoğrafta da belli aslında değil mi?

      Sil
  2. çok güzel gözüküyor,pitta ekmeğini ilk kez duyuyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. semen öner kullanıyor da aslında bildiğimiz pide:)

      Sil