20 Kasım 2016 Pazar

Hayatta en zevk aldığım

Evet benim öyle pahalı zevklerim yoktur. mesela en sevdiğim şey Yeni değişmiş nevresim 💚 yeni giyilmiş pijamam 💚 yeni banyo yapmış ben. işte bu kadar basit ☺ ve şu an tam da bu zevki yaşıyorum.
ama beni üzen çok şey var malesef. vurdum duymaz olamıyorum. insanların yaptıklarını anlayamıyorum.  Bu konuda hala olgunlaşamadım. ama olacak o da olacak ☺
Artık ailecek daha güzel vakit geçiriyoruz. malesef izmit de bursa daki gibi arkadaşlıklar kuramadık.  olmadı. çok çaba harcıyoruz ama Sanayi şehri insanları da asosyalleştirmiş malesef. Eve gelmeye geliş  gidiş yapmaya korkuyorlar. Tam biriyle artık görüşebiliriz diyoruz bir yerde tıkanıyor.
Hoş çalışmak çocuk yemek ev işi çamaşır ütü derken ben de yoruluyorum ama arkadaş sohbetinin yerini hiç bir şey tutmuyor.
Bu aralar zaten bizim eşşekle çok işimiz var. sanırım bitmeyen bitemeyen dönemlerden birinde şu aralar. Bazen gerçekten de dayak cennetten çıkma diyorum 😀 bugünler de geçecek diyerek avunuyoruz  artık .
Sinema hele de tiyatroya gitmeyi o kadar özledim ki. Bu sefer annelerden biri Tibet hasta değilken gelirse hiç affetmicem.
Tibetin son hallerini de ekleyim güzel oğlum kuduruk kuzum canım benimmm





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder