10 Nisan 2013 Çarşamba

Tibetle öyle çok işimiz var ki

Tibet oldu 5,5 aylık ama gaz sancıları sanki yeni doğmuş gibi. İlk zamanlarda bu kadar yoktu da gitgide artıyormuş gibi geliyor bazen. Bütün gece uyutmadı bizi, kendi de uyumadı tabi. Hep bu sancılar zaten kucağa alıştıran. Hakan bey kucakta geçiyosa damla vermenize gerek yok dedi, Onur da zaten damla taraftarı değildi, ama olan bana oldu:(
Şimdi hergün damla veriyorum ama o kadar da fayda etmiyor. Nolucak halbuki bitkisel zaten. Ama gel de bunu Onur'a anlat. Damlaya karşı olan Onur Bey, geceleri ağladı mı "Zinco verdin mi" der oldu:)
Bu arada bizimkine yoğurt da alerji yapmaya başladı, sonradan olur mu bilemedim, İzmir' de de yoğurt verdik ama böyle bişey olmamıştı. Çocuğun yüzünde yoğurt değen yerler kıpkırmızı oluyor. Fotoğrafını da çektim çok komik oluyor kuzucuk. Bugün yine denedim, yine aynı şey oldu. Yeni doktorumuz tekrar dene dedi. Ben de yeni mayaladığım yoğurttan denedim ama çok garip. Alerji sonradan çıkar mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder