6 Eylül 2013 Cuma

Bu bana 1 sene yeter

Arefe günü bi çıktık evden pazar günü gece 12'de girdik. Gelişimiz çok eziyet oldu ama neyse ki Tibet uyudu bir süre sonra da sıkıntı olmadı O'nun için. Ağustos'u da bitirdik. Bebeğim 10 aylık da oldu, yürümelere de başladı. Üst dişlerini de patlattı. En güzeli de insanlara alıştı kuzucuk. Hergün yeni birileriyle tanıştı, önce Sarımsaklı, sonra İzmir'de. Ben zorluk çekeriz diye düşündüm ama kim gel dediyse gitti arkasına bakmadan, hele ki sokağa çıkacağını anladığı kişiyse çağıran uçarak gitti. Biraz daha büyüsün Tibet de siz görün kediler köpekler Tibet sizi nasıl sevecek!!!!

O kadar çok fotoğraf çekmişiz ama hiç ailecek fotoğraf çekilmemişiz, ya da büyüklerle Tibet'i çekmemişiz. Bir dahaki sefere kesinlikle atlamıycam bu konuyu.


İlk bayramlıkları Kemal dedesinden. İlk adım ayakkabılarını da aldı dedesi. Sağlam bassın ayaklarını yere kuzucum benimm

Ayaklarını ilk soğuk sudan sakladı:)

Sonra da yürümek hoşuna gitti. Ama çok soğuktu su sokamadık Tibet'i çok ağladı.


Havuzda keyif yaptırdı babanesi de Tibet'e. Biz giydirdik o ıslandı gitti geldi elini soktu suya:)

Bu fotoğrafa bayıdlım ne güzeller:)

 Doğaçay ve Andaç'ın nikahından sonra Teras Cafe'deyiz kuzenlerle:)

Merve & Emre

Demirim anne ve babasıyla

Canım Özge ve ben

Gamze Serpil'le, Yağmurcuk uyuyor her zamanki gibi maşallah:)

Bunlar da 2 sokak çocuğu:)

Ablam beni ikna etti ve Kemeraltı, Konak, Karşıyaka gezdik. Ne güzel de uyudu, ama dönüş yolunu zehir etti kuzucuk olsun canı sağolsun. Yine de gezmeye devam:)

Annemin artık dayanamayıp da Tibet'i yerlere saldığı an. Yüzündeki mutluluğa bak. Canım benim:)))

Gülşah Teyzesinin ellerinden içti ayranı. Bursa'ya geldik yine yok:( 

Onlar için kilim taşıdık ama nerde oynadılar.

Şu soda şişesinde ne var bu kadar bilemiyorum.

Çiçekli'ye pikniğe gitmeyeli çok uzun zaman olmuştu. Güzel de oldu. Pazar günü de evimize geldik. Çamaşırdı ütüydü falandı filandı derken anca zaman bulabildim. Tibetle böyle şeyleri hiç yapamıyorum. İstediğini vermeyince patlatıyor bir tane. Nasıl vazgeçicek, ne yapmam lazım bilemiyorum.İşim çok zor çook..



Bugünkü halimiz de böyle işte. Şimdilik hoşçakalın..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder