12 Kasım 2013 Salı

Sonunda Fotoğraflar

Bilgisayar nihayet düzeltildi ve doğumgünü fotoğraflarımı yayınlama vakti geldi:)

Önce İzmir fotoğrafları. Bu arada unutuyordum: Babaanne ve dedemiz aracılığıyla Ece Isparta- Ecce Organizasyon'a çook teşekkürler. Konsept ve pastamız harikaydı. Pastamız tabiki de vazgeçilmezimiz Topraktan.
Masadan da anlaşılacağı gibi ye ye doyamadık. Herkes canla başla uğraştı hepinizi de çook seviyoruz. bu arada da çok özledik hepinizi. 



Kimsecikler gelmeden fotoğraf çekildik ki belki sıkılır bizim Tibet Bey diye ama sanki hep kalabalıktaymış gibi rahatsız olmadı:)


Canım kardeşim canım ablam canım Demirimm. Sizi çok özledimmm.










İzmir doğumgünümüzden sonra gerçek gününde gerçek saatinde önce biz kutladık sonra da Bursa'da canlarımızla kutladık. Karnı burnunda tabirine tamamen uyan Aslıcığımıza da Seyhuncuğumuza da sonsuz teşekkürleeeer. Sizi seviyoruz. 



Kuzucuğumun sabah güzelliği:) Annem benimmm güzel oğlum iyiki doğurmuşum seni.



Kuzuma da başka pasta yaptıramazdık :)






Ogün bizimle değildiniz ama hep yanımızdasınız. Sizi çok seviyoruz.


Anlayışlı arkadaşım. Sabahtan Tibet'i aldı, yoksa börekler olmazdı:) Sizi seviyoruz.


Canım Hayret Ablam. Tibet'in de ciciannesi oldu şimdi. İyki varsınızz.

Bu aralar geceleri oturuyorum ve üretiyorum. Daha sonra da onları paylaşırım. Şİmdi Tibetciğin muhalleb
 saati geldi:)


1 yorum:

  1. Canım Funda doğurana kadar sanırım bir daha blogunu okuyamayacağım zira ağlamaktan şişiyorum yeter dimi.
    üçünüzü de çok özledim.
    ve tibetciğimin son fotoğrafta o elindekine bakışına ölürüm. teyzesinin kuzusu.

    YanıtlaSil