12 Haziran 2017 Pazartesi

Kendim için bir şey yaptım

Çok uzun zamandır ilk kez kendim için bişey yaptım. Çok hesap yapmadan , çok düşünmeden karar verdim ve spor a yazıldım.nasıl olacak zaman olayı bilemiyorum ama bakalım resmen çılgınlık yaptım ve yazıldım 😊😊😊
Artık Kuzucuk büyüdü. Tek derdimiz yemek konusu onu da rutine oturtursam gitsin kilolar ve kamburluk. Gelsin sağlıklı hayat 💟💟💟💟
Bu aralar bir de taşınıyoruz işimiz çok ama hayat güzel yaşamak güzel sevdiklerim herşeyden güzel 💗💗💗
Bütün dünyanın da kalplerine vicdan sevgi merhamet diliyorum Allah tan. Sevdiklerimiz ile beraber yaşayacağımız uzun yıllarımız olsun. Niye bunları yazıyorum?  Çünkü dün evlilik yıldönümümüzdü. Çok şükür onur hayatıma girdi biz olduk ve beraber çekirdek olduk 😊😊 Tibetsiz hayat düşünemiyorum. Allahım ona sağlık versin uzun ömürler versin amin 💙💙💚








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder