28 Mart 2013 Perşembe

İyki doğdun Demirim

Senin de çocuğun olsun bak hasretlik azalcak dediler. Çok şükür Tibet geldi ama, hasretlik daha da arttı. Onların yanında olma isteği hergün daha da katlanıyor. Demirimizin bugün doğum günü, 2 yaşına giriyor canım benim. Hafta sonu kutlucaklar biz de gidicez. Düşünüyorum da ne kadar yanında oldum Demirimin. Ne ilk gülüşünü, ne emekleyişini ne de yürüyüşünü görebildim. Hep sonradan yakalayabildim. O yüzden de belki hamileyken bebeğimin erkek olmasını istedim Demirin hasretinden. Nihayet benim de aileden olduğumu anladı Demir, ben de gün geçtikçe o dillendikçe O' nu daha çok özlüyorum. Demirim her şeyini sonradan yakaladığım gibi doğum gününü de hafta sonu yakalıcam bebeğim. Seni çok seviyorum. İlk doğduğun günü unutamıyorum. Nihayet biz de teyze olmuştuk:) Ne kadar sevildiğini gördük. Doğum günün kutlu olsun Demirim. Çok özledim seni yarını iple çekiyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder