28 Mayıs 2013 Salı

Bi yere gitmedim,burdayım

Aslıcığımın yoğun ısrarlarına dayanamayıp Tibet'i uyuttuğum gibi bilgisayarı aldım elime:) Hakkaten de uzun zaman olmuş yazmayalı. Bu uzun arada yine bi İzmir yolculuğumuz oldu, çünkü Merve ve Emre evlendiler. Canım Mervem de çok güzel olmuştu. Nikahtan sonra Alsancak'ta Nicci Bar'da eğlence vardı. Biz ancak 11'e kadar kalabildik Tibet ve Demir yüzünden. O gece çok keyifliydi keyifli olmasına ama 1 hafta kendime gelemedim çok yorulmuşum. Düşünün yani 8:30 da gittik bir de:))

Bu arada çok güzel 2 haber aldık. Aslıların bebeği olacak, biz bunu çoktaaaan biliyorduk ama bebişlerin!! ses vermelerini bekledim yazmak için. Bir de en büyük sürpriz de Gülşah ve Cemal çiftinden geldi. Onlar da bebek bekliyorlar!!! Bu da demek oluyor ki tekrardan TEYZE oluyorum:))))

İzmirden ayın 20sinde geldik,geldiğimizden beri de Tibet canımıza okuyor. Çocuk yoruldu heralde bir de şu demir damlası yok mu çocuğumun başının belası. Kabız oldu benim kuzucum, hal böyle olunca da ne huzur kaldı ne uyku. Hele ki geçen hafta sonu bittik tükendik hepimiz. Tibet canı yanıyor diye biz de uykusuzluktan bittik. Fön makinası sesi duymak istemiyorum artık. Canım benim sadece öyle sakinleşebildi yavrum. Cuma günü hafif ateşli gibiydi huzursuzdu da, doktora gittik biraz boğazında kızarıklık var dedi ama çocuk çok huzursuz. O gece hiç uyumadı. 20 dakikada bir kalkıyoruz hep beraber. Sıkıntısı olduğunu biliyosun neden olduğunu da biliyosun ama birşey yapamıyorsun ne kadar kötü bi durum. Kuzucuk cumartesi de kaka yapamadı dolayısıylaaaa o gece de canımıza okudu. Pazar günü öyle bir ağlıyor ki biz de kalktık gittik doktorumuz da çalışıyormuş o gün neyse ki. Fitil verdiler hastanede. Eve geldik kakamızı da yaptık, rahatladık sanki aynı çocuk değil. Kuzucum benim ne güzel artık kendi kendine oynamalara başlamıştı. Televizyonluğu kurcalamaya falan başlamıştı:)) Bu dönem yine kucakçı oldu. Cuma günü tam 4,5 saat kucağımdan hiç inmedi. Pazar günü artık yorgunluktan oturdum ağladım. Biz üvey evlatmıyız niye bize kimse yardıma gelmiyor diye:)) Allah acıdı bize de Tibet nihayet iyileşti bebeğim benim. İnsan yorgunluğa falan katlanıyor da çocuğun derdine derman olamamak çok kötü birşey.


Cuma günü uykusu gelip de uyuyamadığı haller, kuzum benim gözaltları çöktü.


Bu da cumartesi günü babası gitar çalarken uykusu nihayet gelen Tibet. En fazla yarım saat uyudu ama uyudu bebeğim.


Bu da sıkıntıları geçtikten sonra kendine yeni oyunlar üreten Tibet. Nasıl öğrendi kendini çarşafa sarmayı anlayamadık ama çok tatlı olduğu kesin:))

Tüm çocuklara sağlıklı günler diliyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder