2 Mayıs 2013 Perşembe

Hızla akıp geçer zaman

Zaman öyle hızla akıp geçiyor ki yazmayalı ne kadar olduğunu farkedemedim bile. Aslında yazacak çok şey oldu. En önemlisi Tibet 6 aylık oldu, babamız da 34 yaşında:) Bugüne özel plan yapmıştık Aslı'yla beraber. Tibet'in yarım yaşını kutlucaz diye Onur'a sürpriz yapıcaktık. Düşlerimin incisi 'nden pasta sipariş verdik. Bu arada çok da güzeldi ellerine sağlık, bizim modeldekinden daha güzel olmuş. Annemler de Tibet hasretiyle yanıp tutuşuyorlardı nihayet babamı ikna etmişler, Gülşahlarla beraber geliceklerdi ki bana da sürpriz Demircim geldi ne de güzel oldu. Ablam da geldi ama ayıptır söylemesi Demir'in sevinci herkesin önüne geçti.
 
Cuma gecesinden bazı fotoğrafları da sizinle paylaşayım.

 
 

 Onur kendine özel olduğunu anlayınca sevindi, ve de çok güldü. Tam da O'na göreydi pasta:)
 
 
Bizimki mumdan gözlerini alamadı.
 
Ertesi gün çok güzel bi haber aldım ama onu şu an paylaşamıyorum. İlerleyen günlerde inşallah. Cumartesi günü annemlerle Orhaneli yolundaki Çamlık Et Mangal'a pikniğe gittik. Daha önce de gitmiştik ama ailenle olunca tadı başka oluyor böyle şeylerin. Canım ailem sizi çok seviyorum. Keşke hep beraber olsak:(
 
 
Annem torun saadeti yaşıyor:)
 
 
Dikkatli bakınca sanki babama da benziyor benim kuzum
 
 
Siz bundan daha yakışıklı bi şef gördünüz mü?
 
 
Oğlumun payına Seyhun'un deyimiyle çamur çorbası düştü:)
 
Dönüş yolunda da Misi'ye girdik çok fotoğraf çekilmişiz. en güzelini koymak istedim:)
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder