5 Ocak 2014 Pazar

Bana kalan zamanda yaptıklarım da bunlar


Bu çantayı çok uzun zamandır yapmayı planlıyordum ama bir türlü elime alamadım. Yılbaşı yemeği bahanem oldu, 3 saatte diktim bitti. Tokasını ben yapmadım yanlış anlaşılmasın. Aslı'yla daha Tibet'in adı yokken çarşıdan almıştık, nihayet kullandım. Aslı da almıştı ama bakalım o ne zaman vakit bulur böyle işlere malum 2 bıdıkla biraz zor:)


Bu da Eliz Hanımın bebeği. Saçlar çok istediğim gibi olmadı ama elbisesi çok tatlı oldu. Büyüsün de oynasın benim güzel Elizcim.


Bu mavi saçlı fıstık da Gülşahın arkadaşı Ebrunun kızı Sezin'e. Kardeşimin yanında olduğu için teşekkürler.


Bu da annemin gün arkadaşı Ayten teyzenin torunu Eda'ya.Çok acele yaptım süper olmadı ama fena da değil gibi.

Aklımda daha bir sürü yapılacak listesi var ama ne zaman nasıl olur bilemem..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder