17 Temmuz 2013 Çarşamba

Annemi beklerken

Eveeeet en sonunda annem geliyor, az sonra inecektir, bekliyoruz. Tibet'e bugün OLEEEY yapmayı öğretiyorum. "Oleey anane geliyo" diyip kollarımızı havaya kaldırıyoruz. O da kendince bişeyler yapıyo bi de leyyyy gibisinden bişeyler söylüyo:))) Kendi dilinde bana anlatmaya çalışıyo zaten bazı şeyleri. Salondan diğer odalara döndüyse benim de gitmemi istiyorsa gidiyo, bana bakıyo tekrar gidiyo. Ben yine de gitmezsem ağlıyo:)

Mustafa Beyler bugün bizi iftar yemeğine Sümbüllü Bahçe Konağı'na götürdüler. Çok uykusu geldi kuzumun. Asıl ağlama neymiş orda gösterdi bize Tibet Bey. Kalktık, arabada kendine geldi. Sonra da kendi kendine ninni söyleye söyleye uyudu. Canım benimmmm





Bu fotoğrafı çekildik ve kalktık işte, bu ağlayan surat da kanıtı:)


1 yorum:

  1. aglatmayin kuzucugu...anneannesine soyler sonra:))))))))))))
    bahcemden hepinize sevgiler

    YanıtlaSil