14 Temmuz 2013 Pazar

Nirvana'ya Ulaşmak

Bugün için daha farklı planlarımız vardı ama bizim bebişlerin uyanması 16:30'u bulunca dağ yoluna çıktık. Alilerin daha önceden gittikleri yermiş Nirvana, sonrası da Uludağ yoluymuş, adı da heralde ondan Nirvana diye düşünüyorum:) Ama biz de çok beğendik. Tibet de öyle çok beğendi ki ordan dönüşte izin versem bir daha uyuyacaktı ama cadı annesi izin vermedi:)

Tibetcik uyumadan önce çok huysuzdu taaa ki kakasını yapana kadar. Kakayı yaptı 2 saat uyudu:) Zaten fotoda da ne kadar uykulu olduğu göz altlarından belli:)


Bugünden de bir kaç tane fotoğraf paylaşayım. Annemler de gelince onlarla da gidicez inşallah da terslik olmaz gelirlerse tabi:)


Yeni gittiğimiz zaman pek bir şekerdi bizimki de yine kaka sıkıntısı olunca yine esti gürledi, kucakta da durmadı yerde de durmadı, huysuzdu yani.


Nermin teyzesinin aldığı takımlar da pek yakıştı bebeğime:)


Güzel Zeynep Güzel annesiyle:)


Soda da içermiş bu kız, çok tatlısın canım benim. Gidince seni çok özlücem. Sen beni sevmiyormuşsun ( :) ) ama ben seni çok seviyorum.


Ne güzel poz veriyorduk ki bizimki arkadan yapıştı saçıma komik oldum ben :)


Elmalı nargile, kokusuna ben, sesine de Tibet bayıldı:)






Ah güzel bebeğim benim:)

Bir de emeklerken videomuz var, çok tatlı benim bebeğim. Uyanıkken hadi uyusun diye beklerim, uyurken de özlerim ben oğlumu::)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder