24 Haziran 2013 Pazartesi

Evim güzel evimm

Uzunca bir dinlenmeden sonra evimize geldik. Uzun zamandır bu kadar dinlenmemişim  Berrin anneme ve İbrahim babama çok teşekkürleer. İzmir'e gidince böyle olmuyor. Tibetle yine ben ilgileniyorum, yemesi, içmesi, uyuması falan, akşam teyzeler gelince annem Tibet'i sevebiliyor. Bu sefer öyle olmadı ben emzirmek dışında kucağımda bile taşımadım diyebilirim yani. Kucaklardan inmedi kuzucuk ama benim kucağımdan değil. Nihayet çok istediğim ve bir türlü gidemediğimiz Ayvalık pazarını gezdim, hem de pazar kurdu Vesile Teyzeyle. Neler aldık neler, bir an önce makina başına oturmak istiyorum.



Burası da perdelik ve masa örtülük kumaşlar satan bi tezgah. Ben de Tibet'e pike yapmak için kumaş aldım. 


Biz Vesile teyzeyle pazarı gezerken Tibet de babanesi ve dedesiyle sahilde 2 saat uyudu,ondan böyle güzel uyandı:) Bu arada arkadaki kim bilmiyorum:))))



Bütün güzelliklerini sergiledi benim kuzucum. İlk kelimesini orda söyledi, ilk emeklemesini Bergama'da Adile Hala'nın evinde yaptı, koltukta sıraladığında annemler de vardı. Yani Tibet beni daha çok özleyin dedi sevdiklerine:) Ama çok da tatlı oldu.




Güzel bir 9 günün sonunda evdeyiz, Tibet eve dönünce aynen devam, mama sandalyesinden sıkılır, kaldır beni diye numaradan ağlar ağlaaaar


1 yorum: