28 Haziran 2013 Cuma

Ayvalık sonrasından

Geldiğimden beri çanta boşalt, çamaşır yıka, Tibet'in peşinden koş derken, Ayvalık pazarından ve Ayvalık bit pazarından aldığım güzellerle daha ilgilenemedim. Sadece berjerler için aldığım biri nakış, biri de kanaviçe mendilleri yıkayıp yerlerine koydum. Tabi berjerler mama sandalyesi yüzünden dip dibe durduğu için istediğim gibi olmadı ama yine de idare eder:)




Daha neler neler aldım, yapmak istediğim çok güzel şeyler var ama artık Tibet'i hiç yalnız bırakamıyorum. Her an bir düşme tehlikesi yaşıyoruz çünkü. Geçen gün yanındayken düştü bebeğim, çok korktu, çok ağladı. O uyurken de bize yemek, Tibet'e yemek derken zaman yetmiyor. Artık geceleri bile boş oturamaz oldum. Bebeği olup da el işi yapanlara hayran kalmakla yetiyorum ben de:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder