8 Haziran 2013 Cumartesi

Tibetle günler böyle geçer

Direnişin 12.günü oldu, biz sadece tencere tava olarak destek olabiliyoruz. Onun haricinde de çok değişiklik yok. Bu hafta sonu için İzmir'den Muammer Abimler geldiler çok mutluyuz, Yiğit Tibetle öyle çok ilgileniyor ki gidince Onu arıcaz. Ne kadar tatlı ne kadar şeker dedikleri Tibet sabah kendini gösterdi kahvaltıda.Yaaa benim oğlum böyle şok eder adamı. Sandalyeden sıkılır benim oğlum uzun süre tutamazsın, yeni şeyler kurcalıcak, yeni şeyler öğrenicek, dünyasını genişletecek. Mama sandalyesi de neymiş fena kızar 5 dakikadan fazla otururtulursa:)

Artık evi de tamamen sürünerek dolaşmaya başladı. Bu performansı biraz da yürüteçte ilerletse bana daha kolay olucak ama yürüteci de sevmedi kuzucuk.


Artık yaramazlıklara da başladık. Televizyon sehpasının alt katındakileri kaldırmıştık sanırım üst kattakilerinde zamanı geldi, kanıtı da aşağıda:)




Bu da ben yaramazlık yapıcam gülüşü.


Bugün itibariyle şort sezonunu açtı Tibetim beyaz peynirim. 

Yeni yeni misafirler bekliyoruz, günlerimiz dolu dolu geçsin istiyoruz, yarın da siz gelin..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder